Numele tău
Numele companiei dvs.
Grupurile de vârstă ale clienților (Puteți alege câteva variante) până la 18 ani18-25 ani25-40 ani40 și mai sus
Cu ce calități trebuie să se asocieze compania?
Designul căror companii vă place?
Ce este inacceptabil în designul sau simbolismul companiei?
Preferințele față de gama de culori
Inscripții sau obiecte suplimentare care ar trebui să fie prezente în logo
Alegeți caracteristicile care se potrivesc cel mai bine designului dorit de companie ClassicContemporanMinimalistDetaliatJucăușSeriosAbstractLiteralGeometricFin moaleTehnologicEconomPremial
Caracteristica de statut / segmentul de preț Luxury (produse prestigioase)Clasă premium (produse de statut înalt)Clasă medie (calitate la preț rezonabil)Clasă economă (produse din categoria prețurilor scăzute)
Istoria brandului
Numiți concurenții presupuși
Diferențele sau avantajele companiei voastre față de concurenți
Ce elemente suplimentare de identitate corporativă trebuie dezvoltate? (Aveți la dispoziție 2 unități din care puteți alege) ChipiuDosarCanaSteagPungăScotch tapeCutieCerti cat de garantieUmbrelăHusă de telefonStand de expozițieLightboxPrice listPliant publicitarCalendarSemne de navigare pentru magazinIcoane pentru rețelele sociale
Puteți schimba 2 identități corporative. Dacă există, scrieți despre asta
În producție, identitatea corporativă ar trebui să fie economă sau este acceptabil să utilizați soluții de design non-standard? EconomMediuSunt acceptabile și soluțiile complicate și costisitoare
Ce altceva trebuie să știm?
Δ